Ιστορίες καθημερινότητας για το Δίκτυο της ΕΤΕ

 


 ΕΝΙΑΙΑ

6.2.24

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ...

Σε αυτές τις ιστορίες που ακολουθούν είναι σίγουρο ότι όσοι εργάζονται στην ΕΤΕ θα δουν τον εαυτό τους.

Σκοπός μας δεν είναι να ανακυκλώσουμε τη μιζέρια της καθημερινότητας των εργαζομένων στο Δίκτυο. Η ανάδειξη όμως των σοβαρών θεμάτων που προκύπτουν από την έλλειψη προσωπικού, τη συρρίκνωση του δικτύου, τις πολιτικές γενικότερα της τράπεζας, προβάλλουν έντονα την ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.

Ενός αγώνα για την υπεράσπιση της εργασίας μας, για να βάλουμε τέλος στην απλήρωτη δουλειά, στην καταπάτηση του ωραρίου μας, στην απαίτηση της Διοίκησης να καταργήσει θεμελιωμένα από τον Κανονισμό Εργασίας δικαιώματα. Ούτε σκέψη για κατάργηση του βαθμολογίου και για σύνδεση του εισοδήματός μας με την απαράδεκτη αξιολόγηση και την άπιαστη στοχοθεσία. Θέλουμε αύξηση του μισθού μας ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ

  • Τα slot των ιδιωτών γεμάτα με ραντεβού back to back τη στιγμή που οι εκκρεμότητες κοντεύουν να φτάσουν στο επόμενο τετράγωνο. Πελάτης  premium άλλου καταστήματος κλείνει ραντεβού στα slot του καταστήματός μας τη στιγμή που δεν υπάρχει premium υπάλληλος για να αναλάβει το πελατολόγιο, ενώ η διεύθυνση του καταστήματος τρολάρει ότι «είστε αρκετοί που κάθεστε χωρίς να κάνετε τίποτα».
  • Τη στιγμή που δεχόμαστε παράπονα από πελάτη για τις καθυστερήσεις στο alerting της τράπεζας (η αλήθεια είναι ότι περνάει αρκετή ώρα μέχρι να έρθει το μήνυμα, είναι προφανής η δυσλειτουργία) και προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα για να μη δυσφημίζεται το Brand μας, έρχεται νέος πελάτης -που δυσανασχετεί για την απουσία προσωπικού- καταγγέλλοντας μας ότι είμαστε βύσματα και φταίνε εκείνοι που «μας πληρώνουν εμάς του δημοσίου». Κι αν είχαμε χρόνο να του εξηγήσουμε τι  μαθήματα γράψαμε στο δημόσιο διαγωνισμό και πόσα χιλιόμετρα κάνουμε καθημερινά για να έρθουμε στη δουλειά, ίσως και να ερχόταν ο ίδιος να βοηθήσει να πάει η αλληλογραφία στα ΕΛΤΑ!
  • Πληρωμές συντάξεων Παρασκευή απόγευμα και όλα τα μηχανήματα ΑΤΜ αδειάζουν Κυριακή πρωί. Άρα το «λογικό» ήταν να μας καλέσουν στα κινητά μας για να πάμε κυριακάτικα ΚΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΑ από το κατάστημα για να γεμίσουμε τα μηχανήματα.
  • Πρωί 9.15 και ένας μόνο υπάλληλος υποδοχής να πρέπει να εξυπηρετήσει τα 4 ταυτόχρονα ραντεβού! Και το κατάστημα να έχει ανέβει  κατηγορία αλλά εμείς από το πρωί να σιχτιρίζουμε που στη μισθοδοσία φάνηκε ήδη η πρώτη μείωση λόγω κατάργησης προσωποπαγών θέσεων, σε ορισμένες δε περιπτώσεις η μείωση έγινε και αναδρομικά για αρκετούς μήνες...
  • Το κατάστημα της δίπλα περιοχής έκλεισε, οι υπάλληλοί του διοχετεύτηκαν σε κεντρικά καταστήματα της Αττικής, όμως οι εργασίες και το πελατολόγιό του ήρθαν στο δικό μας. Και οι φάκελοι να βρίσκονται στο πάτωμα ανέγγιχτοι εδώ και 2 μήνες!
  • Οι πρώτες βροχές του χειμώνα χτύπησαν και τη δική μας πόλη. Και παρόλο που δεν είμαστε στη Θεσσαλία και δεν είχαμε ποτέ θέματα πλημμυρών, στο κεντρικό κατάστημα της πόλης (πιο κεντρικό δε γίνεται...) τα νερά της βροχής σταμάτησαν ένα μέτρο από το γραφείο του υπαλλήλου χάρη «αυτοσχέδιου μηχανισμού» κατασκευασμένου από.... στουπιά! Την επόμενη μέρα το ίδιο κατάστημα κλήθηκε να παρακολουθήσει online την παρουσίαση rebranding με το αυτοχειροκρότημα της Διοίκησης να σπάει κόκαλα...
  • Ενώ φτιάχτηκε κεντροποιημένη υπηρεσία με σκοπό να απαλλάξει το Δίκτυο από την υπέρογκη δουλειά της διεκπεραίωσης των επιχειρηματικών δανείων (συμβάσεις, εκταμιεύσεις κλπ), ο χρόνος που απαιτείται τελικά για να ολοκληρωθεί η διαδικασία είναι αρκετές φορές πολλαπλάσιος, μιας και οι συνάδελφοι στην εν λόγω διεύθυνση δεν επαρκούν. Δεν προλαβαίνουν τις γραμμές και το κατάστημα τελικά αναλαμβάνει να καθησυχάσει εκ νέου τους εξαγριωμένους πελάτες.
  • Η διοίκηση αποφασίζει να ανακαινίσει ξανά τα καταστήματα του Δικτύου και οι απαραίτητες εργασίες γίνονται εν ώρα εργασίας, με τους πελάτες να πρέπει να κάνουν parkour πάνω από τις κούτες των αρχείων μέχρι να φτάσουν στον υπάλληλο ενώ ο θόρυβος από τα μηχανήματα δεν αφήνει κανένα περιθώριο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης του πελάτη. Και το χειρότερο είναι ότι από αυτή την ανακαίνιση δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα πέρα από «tellerless» κουλτούρα που μεταφράζεται σε αντικατάσταση των εργονομικών καθισμάτων από σκαμπό τύπου bar ή σε απασχόληση 6ωρων «νοικιασμένων» συναδέλφων όρθιων καθ’ όλη τη διάρκεια της εργασίας τους! Για να μη θυμηθούμε ότι από αυτά τα tellerless καταστήματα - το λέει και η λέξη - θα απουσιάζουν οι ταμίες, άρα και το διαχειριστικό επίδομα.

 

τηλέφωνα επικοινωνίας: 6973419392, 6951845378